ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

 

Πολιτική Επιστροφών

 

Ως μέλος της brandsGalaxy έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει, εάν αλλάξατε γνώμη, το μέγεθος δεν σας κάνει, η επιλογή δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας ή το προϊόν είναι ελαττωματικό. Η ομάδα της brandsGalaxy προσπαθεί να μην αποστέλλει προϊόντα που δεν ανταποκρίνονται στα ποιοτικά κριτήρια της ομάδας μας!

Προκειμένου να αποφύγετε το κόστος επιστροφής, παρακαλούμε σκεφτείτε επίσης άλλες εναλλακτικές πριν επιστρέψετε τα προϊόντα όπως το να τα χρησιμοποιήσετε ως δώρο για κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο.

Αφού παραλάβετε το προϊόν, έχετε εκ του Νόμου το δικαίωμα να το υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα  επιστροφής. Επικοινωνήστε με την brandsGalaxy για να μπορέσετε να επιστρέψετε το προϊόν.

Αφού ελέγξουμε το αίτημα επιστροφής θα σας στείλουμε ένα E-mail επιβεβαίωσης.

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην brandsGalaxy μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την ημέρα κατά την οποία γνωστοποιήσατε στην εταιρεία την θέλησή σας να υπαναχωρήσετε, συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς.

Αφού παραλάβουμε το προϊόν εκτιμούμε την κατάστασή του και κρίνουμε αν μπορεί να υπάρξει επιστροφή χρημάτων. Για παράδειγμα, σε ρούχα και παπούτσια δεν μπορούν να επιστραφούν τα χρήματα εφόσον έχουν φορεθεί ή αν έχουν αφαιρεθεί οι ταμπέλες.

Προκειμένου να σας επιστρέψουμε τα χρήματα για τα επιστραφέντα προϊόντα, θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Αυτό προϋποθέτει και την πρωτότυπη συσκευασία καθώς και τις ετικέτες και ταμπέλες να βρίσκονται ακόμη επάνω στο προϊόν. Θα παρακαλούσαμε τα προϊόντα να είναι μέσα σε ξεχωριστή συσκευασία για την προστασία τους κατά την μεταφορά προς εμάς.

Για την καλύτερη και οικονομικότερη εξυπηρέτηση σας μπορείτε να αποστείλετε την επιστροφή σας καλώντας τη Γενική Ταχυδρομική ώστε να παραλάβουνε την επιστροφή σας με έξοδα της brandsGalaxy. Εμείς από αυτήν την υπηρεσία προς εσάς θα σας κρατήσουμε το ποσό των 4,00€ από το ποσό που θα πρέπει να σας επιστρέψουμε. Σας υπενθυμίζουμε πώς μπορείτε να αποστείλετε την επιστροφή σας με όποιο τρόπο εσείς θεωρείτε σωστό! Η επιλογή του τρόπου επιστροφής δεν είναι δεσμευτική και επιτακτική!

Για λόγους υγιεινής τα μαγιό και τα εσώρουχα δεν επιστρέφονται και δεν αλλάζονται.

Επιστροφές προϊόντων και χρημάτων δεν θα γίνονται αποδεκτές για λόγους υγιεινής για τα παρακάτω είδη:

§  Καλλυντικά και αρώματα

§  Κάλτσες και καλσόν

§  Εσώρουχα

§  Μαγιό

§  Σε CD και DVD δεν θα γίνονται δεκτές επιστροφές εάν έχει ανοιχτεί η αρχική τους συσκευασία ή το εξωτερικό τους πλαστικό κάλυμμα/μεμβράνη.

Επίσης, δεν επιστρέφονται προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θέτετε εσείς ή στην περίπτωση εξατομικευμένων προϊόντων

Σε περίπτωση αγοράς με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ή pay pal πιστώνουμε την χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα σας ή τον λογαριασμό pay pal με την αξία των προϊόντων και των δαπανών παράδοσης αμέσως μόλις παραληφθούν και εγκριθούν. Εξαιρετικά, δεν επιστρέφονται οι δαπάνες παράδοσης, εάν έχετε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η brandsGalaxyΑφότου θα έχουμε παραλάβει το προϊόν και αφού θα έχουμε πραγματοποιήσει την πίστωση θα σας στέλνουμε ένα ακόμη επιβεβαιωτικό E-mail.

Σε περιπτώσεις αγοράς προϊόντων με  αντικαταβολή η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται  μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Συνεπώς θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το προϊόν που μας έχετε επιστρέψει.

Στο ποσό που θα σας επιστρέψουμε δεν θα συμπεριλαμβάνονται τα πιθανά έξοδα επιστροφής, παρά μόνο εάν η επιστροφή του προϊόντος οφείλεται σε υπαιτιότητα της brandsGalaxy.

Καθώς δεν κρατάμε στοκ πιθανόν να μην μπορούμε να σας κάνουμε αλλαγή σε χρώμα ή μέγεθος.

Εάν έχετε παραλάβει ελαττωματικά ή κατεστραμμένα προϊόντα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας  και θα κανονίσουμε την επιστροφή από εσάς, καθώς και την πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Μετά την αποδοχή του προϊόντος θα σας επιστραφούν τα χρήματα με τους τρόπους που αναφέρονται παραπάνω, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και θα κανονίσουμε την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος.

Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της χρωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 14 ημερών.